Hamarosan!

Fehér Margaréta, a vallási csoportok és szekták károsultjainak megsegítését tervezi. Ha úgy érzed, hogy egy vallási szervezet károsultja vagy, akkor kérünk írj a megadott elérhetőségre és felvesszük veled a kapcsolatot.

2013. május 26., vasárnap

Kétféle ember létezik a világon....

"- A lélek adja az érzéseket. Olyan, mit egy cső, amin keresztül az Úr beszél velünk. Úgy érezted, hogy ma választ kapsz az isten Házában, és úgy érezted, hogy ezek az emberek jók. Tehát az Úr kétszer is szólt hozzád.

- Valóban?
- Te jöttél ebbe a templomba, hogy hitről és az érzéseidről beszélj nekem. Hát olyan nehéz dolog elhinni, hogy az Isten hozott ide? Könnyű fölényesen gúnyolódni a valláson, de az már sokkal nehezebb; kiállni valamiért.
- Én ki akarok állni azért, amiben hiszek. 
- Akkor tudnod kell miben hiszel.
- Hiszem, hogy a fiúknak igazuk van....és kezdem arra vágyni, hogy én is azt tudjam csinálni, amit ez a kettő csinál. De mit tudok én tenni, elvégre a hivatásom, hogy a törvényt képviseljem.
- Csakhogy Isten törvénye magasabb, mint bármely emberi törvény
- Igen, erre én is gondoltam, én is így éreztem, csak hallani akartam, hogy maga is ezt mondja"



Forrás:
Testvérbosszú című film

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése