Hamarosan!

Fehér Margaréta, a vallási csoportok és szekták károsultjainak megsegítését tervezi. Ha úgy érzed, hogy egy vallási szervezet károsultja vagy, akkor kérünk írj a megadott elérhetőségre és felvesszük veled a kapcsolatot.

2012. április 25., szerda

Amikor elkezdtem szeretni önmagam....

Charlie Chaplin verse, amit a 70.születésnapján írt (1959. április 16).

"Amikor elkezdtem szeretni önmagam, észrevettem, hogy a kínok, szenvedések és érzelmi fájdalmak csak figyelmeztető jelei annak, hogy a saját igazságom ellenében élem az életem.
Ma már tudom, hogy ez: HITELESSÉG.

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, megértettem, hogy mennyire tud bántani valakit az, ha rá akarom erőltetni a vágyaimat, miközben az idő még nem jött el erre, illetve az adott személy még nem áll készen rá. Még akkor is, ha ez a személy én magam voltam.
Ma már úgy hívom: TISZTELET. 

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, felhagytam azzal, hogy másfajta élet után vágyakozzak, mint ami van és láttam, hogy minden, ami körülvesz, az valójában egy lehetőség arra, hogy fejlődjek.
Ma már úgy hívom: ÉRETTSÉG. 

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, megértettem, hogy minden körülmények között a megfelelő helyen és időben vagyok és minden a amegfelelő pillanatban történik. Így nyugodt lehetek.
Ma már úgy hívom: ÖNBIZALOM. 

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, felhagytam azzal, hogy raboljam a saját időmet és abbahagytam a jövőre vonatkozó nagy tervek gyártásával. Ma csak olyan dolgokat cselekszem, amik örömet okoznak nekem és boldoggá tesznek. Olyan dolgokat, melyek felvidítják szívemet. Mindezt a magam módján teszem, a saját ritmusomban.
Ma már úgy hívom: EGYSZERŰSÉG. 

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, felszabadítottam magam azok alól a dolgok alól, amik nem tettek jót az egészségemnek - ételek, emberek, dolgok, helyzetek és minden, ami elvitt önmagamtól. Először ezt a hozzáállást egészséges egoizmusnak tartottam.
Ma már tudom, hogy ez: ÖNMAGAM SZERETETE.

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, felhagytam azzal a próbálkozással, hogy mindig igazam legyen, azóta sokkal kevesebb alkalommal tévedtem.
Ma már úgy hívom: SZERÉNYSÉG. 

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, elutasítottam, hogy a múltban éljek és a jövő miatta aggódjak. Most csak a pillanatban élek, ahol minden történik.
Ma napról-napra élem az életem és úgy hívom: BETELJESEDÉS.

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, észrevettem, hogy elmém képes arra, hogy zavarjon és beteggé tegyen. De ahogy összekapcsoltam a szívemmel, az elmém nagyon hasznos szövetségessé vált.
Ma ezt úgy hívom: A SZÍV BÖLCSESSÉGE.

Amikor elkezdtem szeretni önmagam, rájöttem, hogy nem kell félnünk a vitáktól, összekülönbözésektől vagy bármilyen problémától önmagunkkal vagy másokkal.
Még a csillagok is összeütköznek néha, és találkozásukból új világok születnek.
Ma már tudom, hogy ez MAGA AZ ÉLET."

Fordította: Tara (http://hivatasosmuzsa.wordpress.com/2012/04/06/hogyan-szeressuk-onmagunkat-charlie-chaplin/)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése