Hamarosan!

Fehér Margaréta, a vallási csoportok és szekták károsultjainak megsegítését tervezi. Ha úgy érzed, hogy egy vallási szervezet károsultja vagy, akkor kérünk írj a megadott elérhetőségre és felvesszük veled a kapcsolatot.

2013. augusztus 4., vasárnap

Adele története

" A szüleim szigorú utasítást kaptak arra, hogy gondoskodjanak az élelmemről és a lakhatásomról - és semmi másról - egészen addig, amíg vissza nem térek a gyülekezetbe. A nővérem, a férje és a nagyszüleim nem látogathatták tovább a családi otthont, ahol laktam. Ráadásul, rendszeresen rideg bánásmódban részesültem más családtagoktól és gyülekezeti ismerősöktől az utcán. Az olyan képeket, melyeken én is rajta voltam, eltávolították a családok otthonaiból.

Ezek után abbahagyhattam a tanulmányaimat a tizedik osztályban, mindenféle különösebb vita nélkül, és teljesen biztonságosan elhagyhattam a családomat, az apám még pénzzel is támogatott ebben.

Oktatás, munkaképességek, törvényes azonosítás és gyakorlati támogatás hiányában nemsokára erkölcsi, sőt még szó szoros életveszélybe is kerültem Vancouver (Kanada) szexüzlet posványában, mindenféle dörzsölt és veszélyes drogosok, csalók és erőszakos emberek közé.

A kanadai sorozatgyilkos, Robert "Willie" Pickton, első ismert áldozata - Rebecca Guno - éppen akkort tűnt el onnan, Vancouver keleti részéről, ahová 1983. június 22-én érkeztem.

Mintegy 30 nagyon intenzív és változó év telt el azóta, melyeket még mindig a hátamon hordok - minden egyes napon. Szenvedtem a bénító, krónikus posztraumatikus sztressz-szindróma súlya alatt (állandó rémálmok, pánikrohamok és idegösszeomlások), és különcködő személyiségzavarban (korábban összetett személyiségzavarként volt ismert - ami nagyon fellengzős név egy személy saját eredeti önvalójával való összhangban cselekvés teljes képtelenségére) gyermekkorom óta, és sajnálatos módon azóta is sokszor számíthatok olyan időszakokra, amikor mélységes érzelmi instabilitás és könyörtelen, mély személyes bizonytalanság gyötör.

Az Őrtorony Társulat 1983-ban, még 14 éves koromban egy életre szóló elszigetelődésre ítélt engem...

....a fiatalkori fejlődésem hirtelen megtört és váratlanul fizikailag és érzelmileg el lettem vágva mindentől, amit addig ismertem. Megfosztottak attól a lehetőségemtől, hogy felnőtt megküzdési technikákat fejlesszek ki - életre alkalmas eszközöket - olyanokat, melyeket normálisan, évek türelmes és következetes szülői vezetéssel, irányítással és támogatással fejleszthetőek csak ki. 

Teljesen elvadultam, képtelen voltam kapcsolatot teremteni, vagy bármiféle hovatartozást kialakítani bárkihez vagy bármihez. Az énképem kishíján végérvényesen roncsolódott. És ami még ennél is rosszabb: én magam is hinni kezdtem abban, hogy értéktelen vagyok.

Ez biztosan nem olyasmi, amit bárki szeretne magának.

Azért írom ezt az aggasztó és zavarbaejtő történetet az életemről és a közeli hozzátartozóim életéről, mert szeretném megmutatni, hogy mit eredményezhet, ha a rendszer összeomlik, egy olyan rendszer - ebben az esetben - amely idejétmúlt, vallásoskodó és dogmatikus értékeket vesz alapul -olyanokat, melyek semmiféle jelentőségteljes támaszt vagy iránymutatást nem nyújt a tagjainak, sőt mi több, még a kritikus állapotban levő segítségreszoruló egyéneket el is vágja attól a lehetőségtől, hogy hozzájussanak a megfelelő támogatáshoz, amire szükségük van.  

Arra a nehéz döntésre jutottam, hogy előhozakodjak a történetemmel, miután világossá vált előttem, hogy a ugyanazok az elítélendő taktikák, melyeket velem szemben alkalmaztak gyermekkoromban, még mindig érvényben vannak intézményesen hivatalosan a Jehova Tanúinál. 

Engedd meg, hogy őszinte legyek - személyesen engem nem érdekel, ha magát a Mikulást tartod a megmentődnek vagy az emberiség egyedüli reménységének, de az ártatlan gyermekek jogainak megfosztásával, manipulálásával és visszaélésekkel kapcsolatos bűncselekményeidért felelned kell egy nyilvános közösségi térben - melyet éppen a korszerű kommunikációs csatorna, az internet, és az áldozatok erős vágya, hogy hallatni akarják a hangukat, ébresztett fel. 

Az információ valóban egy hatalom, emiatt a Jehova Tanúi hivatalosai bizony nagy aggodalomban lehetnek. Soha azelőtt a szervezet történelmében nem váltak ismertté olyan gyorsan az átlagemberek számára a meghiúsult jövendölések, visszavont döntések és zavarbaejtő hiányosságok - mint most, köszönhetően a modern kommunikációs eszközöknek."

Adele legújabb könyve a Jehova Tanúi és a gyermekmolesztálások című (Jehovah's Witnesses and the Children's Sexual Abuse Cover-Up's) könyve innen olvasható angolul:
https://www.smashwords.com/extreader/read/337509/1/jehovahs-witnesses-and-the-childrens-sexual-abuse-cover-up

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése